.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شما هم بر مزار کاپیتان بنویسید!
خانواده نوروزی قصد دارند برای نوشته روی سنگ قبر کاپیتان پرسپولیس از علاقمندان دعوت کنند تا آنها این نوشته را انتخاب کنند. شما هم بر مزار کاپیتان بنویسید!

 شمال نیوز: خانواده نوروزی قصد دارند برای نوشته روی سنگ قبر کاپیتان پرسپولیس از علاقمندان دعوت کنند تا آنها این نوشته را انتخاب کنند. شما هم بر مزار کاپیتان بنویسید!

به گزارش شمال نیوز، مقبره هادی نوروزی پس از بررسی چند طرح دیروز از سوی خانواده اش انتخاب شد و برای ساخت این مقبره که توپ چهل تیکه بر بالای ان قرار خواهد گرفت پس از مراسم چهلمین روز درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس اقدامات لازم از سوی معمار مربوطه اعاز می شود.

 
خانواده نوروزی برای ساخت و آماده سازی سنگ مزار هادی نیز اقدامات لازم را انجام داده اند و در نظر دارند علاوه بر سنگ مزار متن یا شعری نیز به شکل کتیبه بر بالای سنگ مزار نصب کنند.

 
علاقمندان می توانید متن کوتاه و متفاوت مربوط به سنگ مزار یا شعر و متن کتیبه مدنظر را به ادرس ایمیل fkaviani۹۵۵@gmail.com ارسال نمایید تا مورد بررسی خانواده نوروزی قرار گیرد.علاقه مندان به مشارکت در این طرح باید نگارش شعر و متنی که در برگیرنده حضور و کاپیتانی نوروزی در پرسپولیس و پدر بودن را مدنظر قرار دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.